e-mærket butik • medlem af Forbrugsforeningen
e-mærket butik • medlem af Forbrugsforeningen      hej@gugga.dk     +45 28301100
Trustpilot 9.8

Reklamation

Der er 24 måneders reklamationsret på alle varer. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Refundering af fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Sådan gør du

Varen sendes til:

Gugga ApS
Pilestræde 10, 1. sal
1112 København K
Danmark

VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION, NÅR DU SENDER VAREN TIL OS
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Du kan læse mere om reklamation i vores handelsbetingelser.

Bliv Gugga medlem

Det er gratis. Som medlem får du specielle tilbud kun for Min Gugga medlemmer, invitation på udsalg før alle andre m.m.

Tak for din tilmelding!